google.com, pub-6109943078000460, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Myron&Davis NV8TCM1 2008-2011 Toyota Camry In-Dash Navigation System Review

Bookmark and Share
MyronandDavis NV8TCM1 2008-2011 Toyota Camry In-Dash Navigation System
Average Reviews:

(More customer reviews)
THIS IN-DASH NAVIGATION SYSTEM IS AWSOME!!!! VERY EASY TO INSTALL AND REALLY COOL TO USE. THE NAVIGATION, BLUETOOTH, DVD, RADIO, EVERYTHING IS REALLY EASY TO USE AND GIVES THE CAR A GREAT NEW LOOK. EVERYONE WHO GOT IN MY CAR AFTER I INSTALLED IT WOULDNT STOP COMPLIMENTING ME ON IT. THE HANDS FREE PHONE IS AWSOME ON IT, YOU CAN PLAY SONGS STRAIGHT OUT OF YOUR PHONE WIRELESS WITH THE BLUETOOTH AND SOUNDS AMAZING.. NO STATIC NOISE AT ALL. REALLY EASY INSTALLATION WITH STEP BY STEP GUIDE. THE ONLY THING I WAS A LITTLE DISSAPOINTED IN WAS THAT I THINK IT SHOULD HAVE CAME WITH THE BACKUP CAMERA FOR THE CAMERA FUNCTION, SO YOU WOULDNT HAVE TO BUY IT SEPERATLY. ITS A LITTLE PRICY BUT LIKE I SAID WORTH EVERY DOLLAR, YOUR REALLY GETTING YOUR MONEYS WORTH WITH THIS SYSTEM. OVERALL, GREAT UNIT EASY TO USE AND GREAT LOOK FOR YOUR CAMRY. IF I HAD TO I WOULD DEFFINETLY BUY IT AGAIN.

Click Here to see more reviews about: Myron&Davis NV8TCM1 2008-2011 Toyota Camry In-Dash Navigation System

This system is a multi functional Audio/Video entertainment system with a user interface that is easy to use. This Audio/Video system combines a 8 inch touch screen, slot load DVD player with VCD/CD/MP3/MPEG-4/WMA and JPEG playback capabilities, AM/FM radio, Navigation, Bluetooth with A2DP music streaming, Optional TV tuner, Satellite ready,USB multimedia port and is Back Up camera and sensor ready. This unit also allows a Dual Zone feature that allows the user to listen to an audio source while a video source plays on the rear screen or screens.

Buy NowGet 33% OFF

Buy cheap Myron&Davis NV8TCM1 2008-2011 Toyota Camry In-Dash Navigation System now.

You Might Also Like

{ 0 comments... Views All / Send Comment! }

Post a Comment